wym-1584292820124

Завдання для молодших школярів на період карантину

Проект«Розвиток дитини»пропонує батькам, вихователям та вчителям декілька оригінальних завдань, які можна використати під час вимушених канікул. Ці завдання допоможуть розвинути навички аналітичного, логічного та творчого мислення дитини, а також сприятиме формуванню у дітей позитивного ставлення до навчання, вихованню впевненості у собі та своїх освітніх можливостях, що є важливою запорукою всебічного розвитку дитини.

Завдання для1-го класу

Розташовуємо зображення за розміром №1. Цезавданнядопоможе дитині навчитися вимірювати довжину різних предметів і порівнювати результати. Виконуючи завдання, дитина розвиватиме уважність, математичну компетентність, навички порівняння.wym-1584292549840

Неохайні посіпаки №1: рахуємо банани.Цезавдання-розмальовкадопоможе дитині потренувати та закріпити навичку послідовного рахунку в межах 10, розвинути логічне мислення, навички додавання й віднімання, увагу й дрібну моторику.

Збираємо предмети в лабіринтах № 1.Цезавданнядопоможе дитині розвинути логічне мислення й навички послідовного рахунку в межах 10. Воно містить лабіринт із малюнками яблук, груш і морквинок. Завдання сприятиме розвитку зорово-моторної координації, уваги.

Учимося читати й розуміти тексти № 1. Цезавданняспрямоване на розвиток мовленнєвої компетенції дитини. Воно містить короткий текст і три запитання до нього. Учні й учениці розвиватимуть навички читання, зв’язне мовлення, аналітичне мислення й дрібну моторику.

Вибираємо корисні дії – турбуємося про здоров’я. Це ілюстрованезавданнядопоможе дитині навчитися турбуватися про здоров’я, вибираючи корисні заняття з переліку запропонованих. Виконуючи завдання, дитина розвиватиме навички самоаналізу, здоров’язбережувальну компетентність, навички письма.

Визначаємо послідовність дій № 1.Цезавданнядопоможе дитині навчитися визначати послідовність дій для досягнення мети, оцінювати ризик порушення цієї послідовності. Виконуючи завдання, дитина розвиватиме уважність, навички письма й логічне мислення.

Учимося керувати емоціями: радість.Цезавданнядопоможе дитині розвинути емоційний інтелект, навички самоаналізу й емпатії. Дитині пропонується подумати про те, у яких ситуаціях вона відчуває радість й написати про ці ситуації в п’яти хмаринках.

БІЛЬШЕ ЗАВДАНЬ ДЛЯ 1 КЛАСУ

Завдання для 2-го класу

Континенти: розшифровуємо назви та розмальовуємо. Цезавданнясприятиме розвитку пізнавального інтересу дитини, уваги, збагаченню словникового запасу. У процесі виконання завдання в дитини формуватиметься уявлення про природничо-наукову картину світу.

№1 Шукаємо фрагменти зображень: акула.Завданнядопоможе дитині розвинути логічне мислення, увагу й кмітливість, закріпити знання цифр. У процесі виконання завдань у дитини формуватиметься сконцентрована й стійка увага, розвиватиметься логічне мислення, цілеспрямованість, зорово-моторна координація.

Міркуємо, хто і для чого працює в школі. Директор/директорка.Завданнядопоможе дитині дізнатися про людей, які працюють у школі, сприятиме створенню безпечного шкільного середовища. У процесі виконання завдання дитина дізнається про різноманітний світ професій, формуватиме ціннісне ставлення до праці людини.

Мій чудовий день: розмірковуємо, пишемо й малюємо. Цезавданнясприятиме пізнанню дитиною себе, розвитку емоційного інтелекту, уяви, фантазії. У завданні дитині пропонується уявити, яким має бути її найкращий день.

Транспорт і подорож: пишемо назви й міркуємо про мандри.Цезавданнясприятиме формуванню соціальної, громадянської, мовної і математичної компетентностей дитини. Виконуючи завдання, дитина покращуватиме дрібну моторику та зорово-рухову координацію, розвиватиме уяву і фантазію.

Вивчаємо фігури під час читання: овал, прямокутник.Цезавданнядопоможе дитині розвинути навички читання, закріпити знання про овал і прямокутник та частини мови. Виконуючи завдання, учні й учениці розвиватимуть уяву, навички малювання й послідовного рахунку.

Бананове варення: рахуємо й аналізуємо.Цезавданнясприятиме формуванню математичної компетентності, розвитку вміння аналізувати, удосконаленню вміння розв’язувати задачі, здійснювати обчислення зручним способом.

БІЛЬШЕ ЗАВДАНЬ ДЛЯ 2-ГО КЛАСУ

Завдання для 3-го класу

Пишемо казку з підказкою.Цезавданнядопоможе дитині розвивати вміння писати твори за шаблоном, вживати слова в правильній формі, поглибити словниковий запас. Завдання містить дві сторінки – робочу й допоміжну.

Розмірковуємо про відповідальність: лікар/лікарка.Завданнясприятиме осмисленню зв’язку між професією лікаря/лікарки й відповідальністю. У процесі виконання завдання дитина дізнається більше інформації про цю професію, поглибить розуміння сутності поняття «відповідальність».

Головоломка «Чарівна таблиця множення».Цезавдання-головоломкадозволяє вивчити таблицю множення в цікавій і незвичній формі, адже воно побудоване таким чином, аби привернути увагу дитини та заохотити її до виконання математичних операцій.

Сад-город: обчислюємо площу ділянок.Цезавданнядопоможе дитині розвинути математичне мислення, повправлятися в обчисленні площі прямокутника, навчитися орієнтуватися в одиницях вимірювання площі та їх скорочених позначеннях.

Шукаємо наукове пояснення зимової сплячки.Цезавданнядопоможе дитині розвинути науковий спосіб мислення, навички читання й аналізу інформації. Виконуючи завдання комплекту, дитина розвиватиме логічне мислення, уважність, уяву, розширить кругозір.

Учимося складати план дій.Цезавданнядопоможе дитині навчитися ставити перед собою актуальні цілі, планувати їх досягнення, вчитися бачити необхідні для цього можливості й ресурси. Дитині пропонується подумати й сформулювати три свої цілі.

Мрії та час: розмірковуємо й малюємо.Цезавданнядопоможе дитині визначити й намалювати власну мрію, поміркувати, як змінюються мрії з часом, розвивати уяву, фантазію. У завданні пропонується написати чи намалювати мрію дитини.

БІЛЬШЕ ЗАВДАНЬ ДЛЯ 3-ГО КЛАСУ

Завдання для 4-го класу

Виконуємо математичні фокуси: чарівна четвірка.Цезавданняознайомить дитину з математичним фокусом. Дитині пропонується вивчити послідовність виконання фокуса й продемонструвати його рідним або друзям. Виконуючи завдання, дитина потренує навички усного рахунку, розвине увагу, математичну компетенцію й комунікативні навички.

Кольорові рівняння №1.Цезавданнядопоможе дитині розвинути математичне мислення й логіку, а також навчитися знаходити значення невідомих членів математичного виразу. Це своєрідна головоломка-розмальовка, побудована за принципом систем рівнянь.

Числові головоломки «Судоку» №1.Завданнямістить чотири класичні головоломки «судоку» розміром 4х4. Сенс головоломки полягає в тому, щоб заповнити клітинки цифрами таким чином, щоб жодна з них не повторювалась у кожному з рядків по горизонталі та вертикалі, а також у виділених жирними лініями фрагментах.

Прочитай діаграму: улюблений фрукт.Цезавданнядопоможе дитині розвинути навички обробки й узагальнення аналітичної інформації, навчитися сприймати та розуміти графічно відображену інформацію.

Шукаємо фразеологізми-синоніми № 1 (українська мова).Цезавданнядопоможе дитині розвинути мислення й мовну компетенцію, збагатити словниковий запас із української мови. Дитина засвоюватиме нову лексику, розвине навички письма й зв’язного мовлення.

Укладаємо список найцікавіших книг.Цезавданняспрямоване на розвиток мовленнєвої компетентності молодших школярів. Виконуючи його, дитина вчитиметься розрізняти види друкованих видань на основі власного читацького досвіду, а також створювати коротке конструктивне висловлювання.

Добираємо частини мови.Цезавданнясприятиме формуванню мовної компетентності дитини, допоможе поглибити знання про частини мови, а також навчитися добирати слова за чіткими критеріями. Виконання завдання сприятиме збагаченню словникового запасу, розвитку вміння записувати слова у правильній формі.

БІЛЬШЕ ЗАВДАНЬ ДЛЯ 4-ГО КЛАСУ

Кожне завдання можна роздрукувати на звичайному або кольоровому принтері та використовувати необмежену кількість разів. Завантаження завдань для дітей доступне для користувачів сайту після швидкої р

wym-1584293512245

6 причин, чому читання вголос дивовижно впливає на дітей: дослідження

Уперший тиждень березня в усьому світі відзначають День читання вголос. Наукові дослідження доводять— простий ритуал читання казки наніч дасть дитині змогу стати значно розумнішою, добрішою та кмітливішою.

Застатистикою, батьки дітей старшого віку читають їм значно менше, або й узагалі перестають церобити в початковій школі, адже дитина вже вміє читати сама.

Але насправді рівень читання очима в дитини часто відстає від рівня розуміння тексту наслух.Самостійно часто дитина готова читати тільки прості історії, авдорослому виконанні розуміє і«Хоббіта», і «Таємничий сад».

Чомуж все-таки варто продовжувати робити те, щоробили люди доепохи Цукерберга, вепоху Гутенберга — читати вголос?

1. Когнітивні здібності

Діти, яким читають, чують складнішу лексику порівняно зпобутовими виразами «їж кашу таодягни шапку».

Заданими недавньогодослідженняУніверситету штату Огайо, вже вп’ятирічному віці розрив у кількості слів, якими володіють дітиз родин, якічитаютьі які нечитають, становить сотні тисяч. При цьому порівнюють дітей, яким нечитали зовсім, і дітей, яким читали поп’ять книжок на день.

Ученідоводять, щокількість слів удитячому лексиконі потужно корелює зрівнем інтелекту. Чим далі, тим більший розрив, адже ті сотні тисяч слів, які старанно постачали дитині, впливають наакадемічну успішність. Авпочатковій школі вона полягає якраз в умінні прочитати тарозібратися впрочитаному. Навички аудіювання, письма тарозмовної мови, фонематичного слуху і рівень розуміння того, щорозповідає вчитель,— все цезалежитьвід того, чичула дитина вродині складнопідрядні речення.


Неможливо від дитячої забавки «вямку— бух!» перейти дорозуміння тексту зпідручника. Між цими подіями повинна лежати дорога, вимощена дитячими книгами,— зауважують дослідники.


У2014році вчені опублікували неймовірне дослідження про близнюків від 6до17років—«Навчання читання покращує інтелект?».

2. Емпатія, розуміння інших

Читання допомагає дитині отримати емоційний досвід, зяким уреальному житті стикатися необов’язково.Уміння зрозуміти точку зору іншого, його мотиви— дитина психологічно розвивається, поки їй читають.

Досліджень тут теж достатньо: у Кембриджі, наприклад,з’ясували, щохудожня література— якраз той засіб, який допомагає юнацтву прокачувати цей таємний м’яз— вміння співчувати тарозуміти інших. Аголландські вчені опублікували роботу, яка доводить: юні любителі чарівних світів більш чуйні татерпимі доінших. Завдяки читанню «Гаррі Поттера» діти зпочаткових і середніх шкілзмогли позбутисязабобонів домаргіналізованих груп емігрантів чипереселенців.

Якщо говорити про модний нині емоційний інтелект, точитання художньої літератури забезпечує спеціальною лексикою для розмови про почуття, пошук себе і для співпереживання іншим.

3. Образне мислення

Схвильовані американські дослідники вивчили мозок дітей задопомогою МРТ, поки ті слухали запис розповідей і фонових шумів. Виявилося, ефект зовсім різний.


Під час читання мозок проявляє сильну активність втих частинах, які пов’язані зрозповідним розумінням і візуальними образами.


Причому, чим більшсприятливе середовиществорилидля дітей вдома (чим більше їм читали батьки), тим активніше відгукувався мозок наісторії. Хоча дослідження проводили надітях від трьох доп’яти років, тапереваги читання відстежують і устарших слухачів.

Коли дітям розповідають про єдинорога, який скакав нахмаринці, дитинавмикає уяву: уявляє хмаринку, малює подумки єдинорога і навіть створює якусь схему його танцю. Для мозку є багато цікавої роботи.

4. Соціальний розвиток, управління увагою

Багато батьків і фахівці розповідають, наскільки нині зіпсувалися діти: труднощі зувагою, гіперактивність, кліпове мислення. Хоча, можливо, замість того, щоб нервувати, мимоглиб просто взяти вруки книгу. Є науковідані, які свідчать про сприятливий вплив батьківського читання наповедінку дітей. Воно допомагає знизити ризик розвитку проблем зувагою і гіперактивністю.

Експерти нецілком розуміють, чому цепрацює, але в них є кілька припущень. Наприклад, є версія, щоспільне читання робить всіх щасливішим і дітям потрібно менше хуліганити, щоб привернути увагу дорослого. Атой, усвою чергу, отримує більше радості від взаємодії, особливо коли вкнижці хороший кінець. Інший варіант: удітей краще розвивається соціально-емоційна сфера, тому щовони отримують якісь моделі поведінки вскладних ситуаціях, інструментарій, нехай навіть уформі нової лексики, для вирішення своїх завдань. Розуміння, щонетиодин сьогодні тупотів ногамий нетільки тобі важко всидіти втеатрі,допомагаєдитині контролювати свою поведінку.

5. Поліпшення пам’яті

Слухати, якбатько, якийчас від часу намагається задрімати, читає про пригоди — важка праця. Нетільки тому, щовесь час потрібно когось будити, а й тому, щопотрібно утримувати впам’яті всіх поганих персонажів, усі можливі шляхи порятунку (щоб підказати, якщо що), нуй події попередніх восьми томів. І цяпраця непроходить для дитини даремно.

Взагалі, зв’язок пам’ятіта читання вголосзафіксувалив людей, які самі читали вголос. Вважають, щонапам’ять слухачів цевпливає неменшпозитивно.

6. Зняття стресу

Так, серед усіх занять, якими миможемо порадувати дітей, читання— одне знайбільш чудових. Воно захоплює. Переміщує нас у просторі тачасі. Дає змогу зупинятися та спілкуватися, сміятися та сумувати, обійматися або стояти наруках. А крім того, вивпроцесі працюєте живою рекламою читання.

Кiлькiсть переглядiв: 659

Фотогалерея

Дата останньої зміни 10 Січня 2024

Цей сайт безкоштовний!